Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~xiadz | użytkownik

imię i nazwiskoxiadz adresWrocław zarejestrowany24.05.2006 @10:49:42 ostatnio na stronie02.01.2017 @22:22:11



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1580404
digarty16 komentarze426 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Jancia2    18.05.2007 @22:20:02
echh- też uwielbiam Efekt Motyla
~Jancia2    18.05.2007 @22:16:23
dzięki- cieszę się
~Saymoo    04.03.2007 @09:55:13
hehehe nie ma za co
_______
"nie istanieje ktos taki jak przyjaciel,jesli twoje zadanie zostalo przez niego zagrozone, zwroc sie przeciw niemu - w razie potrzeby zabij!" Henrich Himmler
^elakzioRRo    27.11.2006 @20:29:22
Dzięki za odwiedzinki i komentarz
_______
...coś być musi, do cholery, za zakrętem!
~sjg    10.11.2006 @10:07:58
kto twardziel...?
dzieki!
_______
http://www.goverdose.pl - goverdose
~Geno7    26.10.2006 @23:27:06
Aktualnie rysuje głównie digital arty.Praktycznie wogóle nie robię nic w 3d.
Dzieki i pozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2006-10-26 23:27:42
_______
Kolczuga z mithrilu jest dla hobbitów, mięczaków, ciot i krasnali.
~Geno7    26.10.2006 @22:58:29
hejka.Jedyny program 3d jaki znam to 3ds max i na nim glownie pracowalem.
_______
Kolczuga z mithrilu jest dla hobbitów, mięczaków, ciot i krasnali.
~anhro    23.10.2006 @00:18:15
serdeczne dzięki, życzę powodzenia
-despair    12.09.2006 @19:06:05
pozdrawiam ^^
~Murderdoll17    03.08.2006 @18:25:15
Dzięki za biedrona
_______
"Victims, aren't we all ?"
~sachmett    31.07.2006 @22:11:02
dziękować
_______
"Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej."

[Oscar Wilde]
~davee    27.07.2006 @23:18:15
~arklis    27.07.2006 @22:54:25
Zgadzam sie z Toba calkowicie ze tylko ...
~arakai    14.07.2006 @21:54:15
dzięki za komenta:D
_______
I'm a child playing chess with tomorrow
I'm anything my mama don't like

"Anything my mama don't like" Helloween
~arakai    04.07.2006 @22:58:44
w JG mieszkam, konkretnie w cieplicach, ucze sie i ogolnie zyje
_______
I'm a child playing chess with tomorrow
I'm anything my mama don't like

"Anything my mama don't like" Helloween
~arakai    03.07.2006 @13:49:39
no z JG i cio?
dzięki za komenty
_______
I'm a child playing chess with tomorrow
I'm anything my mama don't like

"Anything my mama don't like" Helloween
~rayofhope    02.07.2006 @15:04:18
oj nieladnie:p...
~rayofhope    01.07.2006 @17:40:33
nmzc:p
~siwa    30.06.2006 @13:56:03
ciesze sie bardzo ze sie podoba :D
_______


~siwa    30.06.2006 @13:53:05
nie jak zobaczylam ocene :P
_______


~siwa    30.06.2006 @13:48:56
xDxD
a dziekuję bardzo za komencik
pozdrawiam
_______


~therudegirl    30.06.2006 @00:09:43
o dzieki ;] jechalismy 9 h , trzema stopami . byl niezly ubaw ;]
+Nyszka    29.06.2006 @19:23:43
:P:P
Nikt mnie jeszcze oto nie pytał
Nyszka to po śląsku Agnieszka, czyli moje imię Kiedyś w podstawówce musiałam zrobić jakąś dodatkową pracę, która polegała na opisaniu znaczenia mojego imienia itp. Wtedy właśnie znalazłam międz innymi Nyszka i zaczęłam tego używać, głównie w internecie. Teraz już niektórzy ludzie ze 'świata realnego' tak do mnie mówią
^EssiDaven    29.06.2006 @19:19:17
ojej ...
_______
szukam pracy i mieszkania we wro . przygarnij kropka.
+Nyszka    29.06.2006 @19:06:22
O, nawet nie wiedzialam.
Od ponad roku jestem zarejestrowana, ale bywam tu dopiero jakieś pól roku...moze nawet nie tyle.
ostatnio edytowane: 2006-06-29 19:15:12
_______


https://www.facebook.com/gierekaga
https://www.instagram.com/agagierek/
1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt